Gospodarska zbornica Slovenije je v sredo, 4. marca 2015, v Cankarjevem domu v Ljubljani že 47. podelila Nagrado GZS za gospodarske in podjetniške dosežke kot priznanje tistim gospodarstvenikom, ki že vrsto let uspešno vodijo svoja podjetja.
Letošnja prireditev je bila v znamenju poguma. S tem pojmom pa se pogosto srečujemo tudi gasilci. Tako je predsednik Gasilske zveze Slovenije Jošt Jakša enemu izmed nagrajencev predal nagrado. Predaji nagrade pa je na odru prisostvovalo tudi okoli 100 gasilcev v delovnih oblekah, svečanih uniformah in zaščitnih oblekah.
Naša mladina je bila na podlagi uspešnega dela z mladino in odličnih rezultatih v zadnjem obdobju izbrana za predstavljanje vse slovenske gasilske mladine na podelitvi teh nagrad Gospodarske zbornice Slovenije. Organizatorji so si želeli 11 članov naše mladine, ki so jih zapolnili pionirji, pionirke, mladinci in mladinke. Otroci so se v Cankarjevem domu zbrali že ob 16.00 in najprej v dveh generalkah povadili nastop, ki ga bodo uprizorili pred polno Linhartovo dvorano. V nadaljevanju je bilo kar nekaj časa, ki smo ga izkoristili za učenje pred sobotnim kvizom, krajšim izletom po slovenski prestolnici in slastnim sladoledom, saj se je prireditev pričela šele ob 18.00, naš nastop pa je bil predviden eno uro kasneje.
S pričetkom prireditve je vzdušje naraščalo, mladi so že nestrpno čakali vstop v dvorano. Pred zbrane obiskovalce so se podali iz zadnjega dela dvorane preko stopnic na glavni oder. Ob tem jih je celotna dvorana tako kot vse preostale gasilce spremljala z bučnim aplavzom.
Nagrade GZS za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke so slovenski gospodarski oskarji, saj so najstarejša in najprestižnejša tovrstna priznanja v Sloveniji. Prejmejo jo vodilne osebe družb, ki so preteklem letu dosegle izjemne rezultate in tako doprinesle k promociji odličnosti, konkurenčnosti, razvoju in širšim in trajnejšim družbenim spremembam.
Pri ocenjevanju dosežkov se upošteva 69 različnih kriterijev, od tržnih, razvojnih in izvoznih rezultatov gospodarske družbe do rezultatov poslovanja ter uveljavljanja na trgu. Ocenjujejo se sposobnost hitrega in učinkovitega prilagajanja spremenjenim pogojem poslovanja, dolgoročna jasna strategija, vlaganja v razvoj in inovacije ter odgovornost do družbenega okolja.